هاست / طراحي سايت / طراحي اپليكيشن / ثبت دامنه

هاست / طراحي سايت / طراحي اپليكيشن / ثبت دامنه

<-PostTitle->

اصول تگ گذاري مطالب سايت هميشه يكي از مباحث پر تب و تاب در زمينه توليد محتوا و سئو بوده است. مديران وب سايت ها هميشه بدنبال قوانين تگ گذاري و برچسب ها در توليد محتوايشان بوده اند. اين كه در توليد يك مطلب و انتشار آن در دنياي مجازي، چه قواعدي براي تگ گذاري در يك مطلب وجود دارد. در اين زمينه سوالات زيادي براي مديران و وب مستران پيش مي آيد از جمله:

  • در يك محتوا چه برچسب هايي بايد وارد شوند؟
  • تعداد برچسب ها به چه ميزان بايد باشد؟
  • طول برچسب ها چقدر باشد؟
  • از واژه هاي غيرفارسي مي توان استفاده كرد؟
  • تاثير چه برچسب هايي بيشتر است؟
  • محدوديتي در ورود برچسب ها وجود دارد؟
  • اصلا چرا برچسب ميزنيم؟! 😐

بهتر است پيش از شروع پاسخ به سوالات فوق، شما را با يك مثال در مورد تمام اين تگ گذاري ها و كل قضيه بزنيم تا كمي اين موضوع برايمان روشن شود. فرض كنيد نويسنده افتخاري آويناوب هستيد و امروز قصد داريد تا يك مطلب در اين وب سايت تحت عنوان طراحي سايت شركتي منتشر كنيد. قصد شما از انتشار اين مطلب اين است كه كاربراني كه بدنبال طراحي سايت شركتي هستند آويناوب را پيدا كرده و به آن ها سفارش طراحي سايت دهند. علاوه بر مسائل سئو كه بايد در عنوان و خود محتوا انجام شود، بحث برچسب ها مورد توجه شما قرار مي گيرد. چه برچسب هايي بايد وارد كنيد؟ پاسخ سوال ساده ست. فقط بايد خود را به جاي كاربراني قرار دهيد كه بدنبال طراحي سايت شركتي هستند. شما بعنوان يك كاربر، براي اين كه به اين مطلب دست يابيد، چه واژه هايي را جستجو مي كنيد؟ اگر بنده به جاي اين كاربر باشم، اين واژه هاي جستجويم مي شود: طراحي سايت، طراحي سايت شركتي، طراحي وب سايت شركتي، وب سايت شركتي، سفارش سايت شركتي و… . پس آموختيم كه ۱- چرا برچسب ميزنيم و ۲- چه برچسب هايي بزنيم

 

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید : 182

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1396/3/17  | ۱۳ | نویسنده : bamana |

<-PostTitle->

تجارت الكترونيكي به عنوان معاملات تجاري، خدمات مشتري و كارهاي فرا تجاري تعريف مي شود كه موجب استفاده از ارتباطات ديجيتالي شده است. زيرساختار اصلي براي تجارت الكترونيكي، محيط محاسباتي شبكه ديجيتال است كه سازمان و افراد را در تجارت، صنعت، دولت و خانه به هم پيوند مي زند.

در اين سيستم، مشتري از يك وب سايت براي سيستم تجارت الكترونيكي استفاده مي كند تا به اطلاعات دسترسي داشته باشد تا معاملات آن لاين را به راحتي انجام دهد.

اگرچه بعضي از سنجش هاي ايمني مانند رمزگذاري داده ممكن است بعضي مسائل بالا را خطاب قرار دهد، موضوعات ايمني نيازمند خظاب-قرارداده شدن در ساير بخش ها هستند و سيستم تجارت الكترونيكي در مشتريان نرم افزار بايد از داده استفاده كنند.

در بيشتر سيستم هاي نرم افزاري موجود مراكز امنيتي وجود دارد تا بر اثر بي دقتي برنامه ريز يا توسعه دهنده گان نرم افزار، مشكلاتي پديد نيايد. سيستم هاي نرم افزاري تجارت الكترونيكي بايد داده ها را سيستم نرم افزاري تبادل كنند كه توسط سايرين مانند مشتريان، عرضه كننده ها، شركا و ساير عوامل نرم افزاري كنترل شود. بنابراين مكانيسم هاي امنيتي در اين سيستم ها بايد منعطف، استاندارد و قابل اجرايي با ساير سيستم ها باشد. آنها از طرح هاي چندگانه با يك يا چند پيوندزننده مياني و واسطه مانند سرورهاي وب و كاربردي استفاده مي كنند. در راس اين موارد استانداردها و طرح هاي ارتباطي و شبكه در يك موقعيت تغيير مستمر است كه همه بخش هاي ايمني در تجارت الكترونيك را به روز مي كند. هكرها به طور ثابت از اين آسيب-پذيرها استفاده مي كنند و مي توانند از ويروس هاي خاصي براي نفوذ به سيستم تجارت الكترونيك استفاده كنند تا اطلاعات مشتري را بدزدند و يا سيستم را غيرقابل دسترسي كنند. بنابر گزارشات مشتري، هزينه نرم افزار مورد نظر در سال ۲۰۱۰ حدود ۲٫۳بيليون دلار بود و شبكه بازي سوني قرباني عملكرد اصلي هكرها در سال ۲۰۱۱ شد كه اطلاعات ميليونها كاربر ان دزديده شد.

 

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید : 251

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1396/2/26  | ۰۵ | نویسنده : bamana |

<-PostTitle->

نكات روانشناسي در طراحي سايت: رعايت نكات روانشناسي در طراحي سايت مي تواند تاثير مثبتي در بازدهي وب سايت داشته باشد. طراحان سايت در حال حاضر بايد توجه ويژه اي در روانشناسي در زمينه فعاليت خود داشته باشند. اين روانشناسي مباحث مختلفي را در بر ميگيرد همچون رنگ ها، اندازه ها، قلم ها و بسياري ديگر. اين مسائل مي توانيد در بهينه سازي وب سايت هم طبق استاندارد هاي تعريف شده مي تواند تاثيرگذار باشد. در اين مقاله به چند نوع از اين نكات روانشناسي در طراحي سايت اشاره مي كنيم.

جلب اعتماد كاربران وب سايت

جهت جلب اعتماد كاربران وب سايت بهتر است از صفحه اصلي وب سايت خود شروع كنيد، زيرا ورود كاربران به صفحات اصلي به مراتب بسيار بيشتر از صفحات ديگر است. سعي كنيد از رنگ هاي شاد باتوجه به صنفي كه فعاليت مي كنيد و در نهايت به نكات روانشناسي آن ها توجه كنيد. پيشنهاد مي شود نگاهي به مقاله روانشناسي رنگ ها در طراحي سايت و جذب كاربران داشته باشيد.

ايجاد برندينگ

برندينگ يكي از نكات بسيار مهم در روانشناسي براي طراحي وب سايت است. به نظر خودتان وب سايتي كه از پيش برند شده باشد، چه مقدار تاثير مثبت در ذهن كاربر حتي قبل از ورود به وب سايت داشته باشد دارد؟ قطعا تاثير بسزايي در اين قضيه خواهد داشت. تصور كنيد قصد ورود به وب سايت برند سامسونگ را داريد. پيش از ورود به سايت سامسونگ، رنگ آبي و سفيد در ذهن شما وجود دارد. به اين دليل است كه شما لوگو و رنگ سازماني اين برند را آشنا هستيد. در اين صورت پيش از ديدن وب سايت ذهن شما براي اين آماده شده است كه قرار است به يك وب سايت بسيار حرفه اي وارد شويد. برندينگ در اينجا معنا پيدا مي كند و نقش زيادي در روانشناسي طراحي سايت دارد. مواردي كه در اين موضوع مي درخشند، ايجاد برندينگ با روانشناسي است. به طور مثال رنگ و لوگي سازمان شما براي برندينگ بسيار مهم است و خود برندينگ در روانشناسي وب سايت شما تاثير فراواني دارد.

 

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید : 192

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1396/2/9  | ۱۱ | نویسنده : bamana |